عائلة الشاذلى علام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عائلة الشاذلى علام

في البداية نرحب بكم في منتدا الشاذلى علام وأتمني لكم الخير والسعادة في الدنيا والأخرة

الرئيسيةالبوابةاجددأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت بنت لزينه part1

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr_Eslamoo Elsayed
مدير المنتدى
مدير المنتدى
dr_Eslamoo Elsayed

نكت بنت لزينه     part1 Empty
مُساهمةموضوع: نكت بنت لزينه part1   نكت بنت لزينه     part1 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 03, 2007 4:27 pm

هااااااااااااااى
سلاااااااااااام على احلى شبااااااااااب
دولا شوية نكت انما للشباب الجامد وبسنكت بنت لزينه     part1 Kiss%20of%20loveنكت بنت لزينه     part1 Kiss%20of%20love

السبانخ فيها حديد
فى يوم غبى صغير قالت له امه:اذهب اشتري سبانخ من السوق فراح السوق ورجع بدون ما يشترى السبانخ فسالته امه: اين السبانخ قال لها ان السماء تمطر والسبانخ فيها حديد فخفت عليها من الصدا

رجـولـــــــة..!
سأل القاضي اللص: كم عمرك؟ فأجاب اللص: 30 سنة. فسأله القاضي مستغرباً: و لكنك قلت هذا قبل سنتين فأجاب اللص: نعم يا سيدي فالرجل لا يغير كلامه مهما حدث.

سامي وناصر
سامي: أين ولدت يا ناصر؟ ناصر:ولدت في المستشفى . سامي: لماذا؟ هل كنت مريض؟

المسامير والمطرقة
قالت الأم لابنها أن يدق بعض المسامير بالمطرقة:احذر يا بني المطرقة لا تجرح يديك... قال الابن مطمئنا أمه: لا تخافي يا أمى، فان أختى هي التى ستمسك بالمسمار.

المدير والموظف
سأل الفتى صديقه: ولماذا تركت العمل بالشركة ....إنها شركة جيدة؟؟ رد الصديق: نعم جيدة ولكنني تركتها بسبب التعب.. هكذا قالوا لي. الفتى: أي تعب؟؟؟ الصديق: تعب المدير مني!

الفار والأسد
مرة فار فات على بار وكان فيه كل الحيوانات ، قام طلع عالمسرح وقال بتهديد: "الليلة في واحد بدو يوكل قتلة" قام الأسد وضربة قتلة مرتبة، قال الفار: "مش قلتلكو الليلة في واحد بدو يوكل قتلة!"

الزوج والحماة
واحد حماته كانت بحادث سيارات فظيع، بيسأل الدكتور عن حالتها فجاوبه الدكتور: هناك أخبار منيحة وأخبار عاطلة. أولاً حماتك توفت. فسأله الرجل: طيب اسا قوللي شو الأخبار العاطلة؟

الزوج المطيع..!
نادت الزوجة على زوجها قبل مغادرتها الى العمل وقالت: قاعد بالبيت كل يوم لا شغلة ولا عملة دبر حالك اليوم وجيب فيديو للاولاد، فاهم؟ قال: أمرك ستي. روّحت الزوجة لاقت زوجها فرحان حامل فيديو وببوسة، إنبسطت كتير وقالت : انت أحسن زلمة، شغله. قال : ما بقدر. قالت: ليش؟ قال: مش انت قلتيلي دبر حالك، فأنا بعت التلفزيون تأجيب ثمن الفيديو.

الذكي والثلجة
واحد حامل ثلجة وماشي في الشارع وطول الطريق تنقط، بقول لحالو أموت واعرف من وين مخزوقة.

إضحك عالسريع
- واحد بخيل لأول مرة بوكل لبان (عِلكة) حَلَف ما ينام الا ما يخلّصو. - مرة دكتور عظم لحقوه الكلاب - تنتين حوامل راحوا يخّلفو، واحدة حّلفت توم والثانية خلفت جيري

أوضح... أفصح... أجب!!!!!
فيه واحد سمين راح للدكتور يريد ان ينقص من وزنه فقال له الدكتور ان ياكل واحد سندوتش الصباح وواحد الظهر وواحد فى الليل فقط خرج السمين وبينما هو فى النزول من الدرج فكر بشى ورجع يسال الدكتور فقال للدكتور متى اكل السندوتش قبل الاكل او بعد الاكل

الأم الذكية
دكتور اطفال راح يتجوز وام العروسه بتسالو بتشتغل ايه قالها دكتور اطفال قالتله ومكملتش تعليمك ليه يا ابني.
واحد صعيدي سافر سوريا يقلب
عيشه هناك فلما انفتح باب الطيارة قابلته
مذيعة وسألته: إيه رأيك فى الأسد؟؟ قالها
حيوان قوى وكفاية انه ملك الغابة.راحوا خدوه
10 سنين سجن ولما خرج قال أنا أسافر للسعودية
أشوف رزقي هناك وبالمرة اعملي حجة وعمرة
ولما انفتح باب الطيارة قابلته مذيعة وسالته
إيه رأيك فى فهد ؟؟ قالها : والله ده حيوان
رشيق وسريع راحوا واخدينوا 5 سنين فلما خرج
قال أنا ارجع بلدي أحسن واهو مصر برده أم
الدنيا فلما انفتح باب الطيارة قابلته مذيعة
وقالتله : إيه رأيك فى مبارك؟؟؟ قالها لو
سمحتي أنا مبتكلمشى على حيوانات.

2 مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين
اللي فوق سال اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة
كام؟ قالوا 80 وانتوا ؟ قاله: إحنا السواق
مجاش.

واحد غبي راح يخطب الأب
قاله البنت لسه فى المدرسة رد عليه الغبي
وقاله يعنى أجيلها بالليل.

واحد ميكانيكي فتح مصنع
شيكولاتة سماه كالاكسى.

سواق راح يحلق الحلاق بيساله
: عايز شعرك ازاى؟؟؟ قاله: فى اى حته على جنب.

محشش جابوه للقاضي قاله
لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى
لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟
قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها
و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها
انام.

واحد بخيل راح يزور أمه
فى المستشفى شاف على الباب مكتوب ادفع push
قال: خلاص ابقي ازورها لما تروح البيت.

دخلت بطة السوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ فرد: لا ما عندناش .. فطلعت البطة من المحل

في اليوم الثاني رجعت البطة السوبرماركت مرة ثانية .. وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ قال لها: لأ ما عندناش.. فطلعت البطة من المحل

في اليوم اللي بعده .. رجعت البطة للسوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟؟ فصرخ عليها: لا لا ... انتي جيتي اليومين اللي فاتوا وسألتي اذا عندنا عنب وقلت لك في كل مرة جيتي فيها ما عندناش.. والله إن جيتي مرة ثانية وسألتي عن عنب راح اثبت رجلك المسطحة في الارض بمسامير ،، فاهمة!!؟؟

فطلعت البطة

في اليوم الرابع رجعت البطة السوبرماركت .. وسألت البائع: عندك مسامير؟؟ فرد عليها: لأ ما عندناش

فقالت البطة: تمااااااااام ...طيب عندكم عنب؟؟

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامةههههههههههههههههههههههههه ههههههه

سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي؟

قالتله : لأ
قالها : أنا تسوقي

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مره واحد صعيدى لقى حرامى فى بيته فالحرامى خد التلفزيون

وطلع يجرى قام الصعيدى جرى وراه عشان يديله الريموت
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل

المسطول:اه اختى

الدكتور
مرة فى عيادة فيها دكتور أحول دخل عليه شخص أحول قال له ما تدخلوش بالأثنين قال له مش جايلك جاى للدكتور الذى جنبك
-------------------------=============================================--------------------
ابو الأندال
في واحد نذل طب على بيت واحدة عجوزة ملقاش حاجة يسرقها بس لقى العجوزة بردانه راح الحرامي شغل التكييف
-------------------------=============================================--------------------
ميه ميه
فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم
غشاش
سأل المدير مراقب الامتحان ليه طردت التلميذ من الامتحان؟
المراقب: كان بيغش .. شفتة بيعد ضلوعة في مادة العلوم
ابو لمعه
التق كدابان احدهما من القطب الجنوبي و الاخر من الشمالي فقال الاول ان البرد عندنا كبير لدرجة ان النار قد تجمدت فقال الثاني اما البرد عندنا وصل الى درجة اننا لا نسمع الكلام حتى نضعه في الماء الساخن.
رخم
واحد رخم راح السيما لقاها فاضيه مفيهاش غير واحد بس راح قاعد وراه وقاله راسك كده شوية
شبيك لبيك
مرة وحدة وحشة اوي كل ام الناس يشفوها يقولو عليها انتي شكليك وحش المهم طلعلها عفريت وقال لها شبيك لبيكي انتي عوزا ايه قالت له نفسي اي حد يشوفني يقع فيا قال لها العفريت روحي وانتي بلاعه
غبي
واحد غبي وقع في حفرة ومش عارف يخرج منها، اول مرة حاول يخرج معرفش، تاني مرة حاول يخرج معرفش برضه، تالت مرة قال لو معرفتش اخرج المرة دي هروح
طحن
مذيعة عملت لقاء مع أبو العربي ، سالت ممكن تحكي لنا عن حروبك ، قال لها وماله انا دخلت حرب 48 و56و67 و73 سالته كنت بتعمل ايه لو دخل عليك 10عساكر؟ قالها هفرغ فيهم خزنتين 10مللي قالت له طيب لو دخل عليك 10دبابات و20عسكري ومدرعة؟ قالها هنسفهم قالت له كويس جدا طيب لو كان دخل عليك 20عسكري و5 دبابات وطيارتين؟ قالها هو فيه ايه ؟مفيش حد كان بيحارب غيري ولا ايه؟
حرامي القطر
واحد ومراته وعياله التلاته كانوا ركبين القطر وبعدين طلع عليهم حرامي فقال للراجل "طلع الفلوس الي معاك" فقلهم مش معايا فلوس وضحك وبعدين الحرامي قلوا"حتطلع الفلوس ولا نرمي عيالك من القطر" قالهم مش مطلع قام الحرامي رامي عيالوا وقال "حتطلع الفلوس ولا نرمي مراتك" قالهم مش مطلع وقعد يضحك قام الحرامي رامي مراتوا من القطر وقالوا "يا راجل رمينا عيالك ومراتك وبرضوا بتضحك قام قالهم"""" منا عارف انتوا الكاميرا الخفيه""

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوق بكرة .. وانتي
---------------------------------------------------------------------------------------------
مره واحد بيحشش بيقول لصاحبه امبارح جيت اسحب نفس قالوا لى ملكش رصيد
--------------------------------------------------------------------------------------------
اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر
--------------------------------------------------------------------------------------------
مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فواحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح
مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه
جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد علية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة
مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت

مسطول سأل واحدة اسمك ايه؟ قالت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.

مسطول بيسأل مسطول الساعه كام قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه.

مرة واحد زعلان مع مراته كتب لها ورقة مكتوب فيها صحينى الساعة 6 الصبح قام الساعة 11 لقا ورقة مكتوب عليها اوم اصحا الساعة

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحد سكران قاعد بيشرب خمرة وعنده بغبغان كل شويه البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك جرس الباب رن قام يفتح فالبغبغان مسك الازازه شربها فلما المسطول رجع قاله ايه ده ؟ قام البغبغان قاله شربت الازازه وادى الريش اللى انت قارفنى بيه أهو

تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع تحيات جمعية مرضى الزهايمر

اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم

https://khaled.all-up.com/profile.forum?mode=editprofile
ramyelshazly
المشرف
المشرف
ramyelshazly

مُساهمةموضوع: رد: نكت بنت لزينه part1   نكت بنت لزينه     part1 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 06, 2007 7:04 pm

مجهود رائع يا سلم .

تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ههههههههههههههههه
محمد جمال
المشرف
المشرف
محمد جمال

مُساهمةموضوع: رد: نكت بنت لزينه part1   نكت بنت لزينه     part1 Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 3:19 am

مش اد كدة بس مقبول علشان المجهود
dr_Eslamoo Elsayed
مدير المنتدى
مدير المنتدى
dr_Eslamoo Elsayed

مُساهمةموضوع: رد: نكت بنت لزينه part1   نكت بنت لزينه     part1 Icon_minitimeالخميس يناير 24, 2008 9:07 am

مشكور الردد Very Happy Very Happy
https://khaled.all-up.com/profile.forum?mode=editprofile

نكت بنت لزينه part1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-