عائلة الشاذلى علام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عائلة الشاذلى علام

في البداية نرحب بكم في منتدا الشاذلى علام وأتمني لكم الخير والسعادة في الدنيا والأخرة

الرئيسيةالبوابةاجددأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr_Eslamoo Elsayed
مدير المنتدى
مدير المنتدى
dr_Eslamoo Elsayed

اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Empty
مُساهمةموضوع: اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES   اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Icon_minitimeالخميس مايو 10, 2007 5:03 pm

واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟"

قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش"

محشش بيسأل محشش قال له ايه رأيك في الزواج المبكر قال يعني الساعه كم

اتنين مساطيل طالعين في الأسانسير واحد بيقول التانى "هو الاسانسير بطىء كده ليه؟" قاله "يمكن طالع على السلم

مسطول شاف لوحة على محل انترنت مكتوب عليها "الساعة بعشرة جنيه" دخل للمحل وقال "هي ضد الميه"

اتنين مساطيل ماشين في الشارع واحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عند الحنفية

واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين

مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فين يافاجرة لحد دلوقتي

لغز محشش: قطار يمشي 60 كلم في الساعة فكم عصفور في الشجرة اذا كان الببسي ب75 قرش؟ هااااااااااااااااااااا

واحد محشش فتح محل سماه منجره للاقمشه الكهربائيه لحلاقه الاحذيه الطازجه

محششين قال واحد للتانى تصدق بالي مشغول قال الثانى اكيدالسماعة مرفوعه
rendeer
محشش سأل نفسه انا مواعد واحده الساعه 2 ولا 2 الساعه واحده lol!
محشش ماشي في بيتهم خبط أمه قالتله مش شايفني قالها شفتك بس مش فاكر فين

محشش نازل من السيارة شاف الدنياتمطر لف ونزل من الباب الثاني

محشش يسأل محشش لوصحيت ولقيت نفسك ميت وش تسوى قال والله أنهبل
مرة واحد كبابجى اتجوز…فرش السرير بقدونس

واحد بلديتنا كسب 60 مليون دولار إشترى رونالدو

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات انجبوا طفل متساوى الساقين

مرة واحد بلدياتنا نام بالمقلوب صحى رجله معمصة

جزمجى ابنه مات ...نزل له فى الجرنان نص نعل
واحد صيدلي حب يتجوز عمل فرحه في الصيدليه ووزع علي المعازيم ميكروكروم

حرامي نذل دخل على بيت شاف عجوز بردانه شغل التكييف و طلع

واحد جاله هبوط الدكتور كتبله على براشوط

دكتور عظام ماشي فى الشارع , الكلاب جريت وراه

واحد ظريف عاش فى الدور ..... واحد اظرف منه عاش فى الدور اللى فوقي

كلب قابل كلب تاني فى الشارع فبيقوله هو فرد عليه الكلب التاني وقاله هوهو رد عليه الكلب الاول وقاله بقولك اييه ما تغيرش الموضوع

واحد جزمجى زعل...جت له جزمة نفسيه

جزمجى ابنه مات ...نزل له فى الجرنان نص نعل

بياع سمك ابنه مات . مشى فى الجنازة يقول كان صاحى وبيلعب

* مرة واحد عندة كتكوت كل ما يحطة فى قفص الفراخ ياكلهم فى قفص القرود ياكلهم فى قفص القطط ياكلهم راح رامية فى الصحرا صعب علية الكتكوت وراح يشوفة بعد 3 ايام لقى الكتكوت مرمى فى الارض والنسور بتحوم حوالية فقالة يا حبيبى انت مت؟
قالة يخرب بيتك بوظت الكمين

* صعيدى راح يبيع حماره فى السوق رجع الحمار لوحده و فى فمه 10 جنيه

* مرة صرصار دخل المستشفى بيسال الصرصار اللى جنبة بيرسول؟
قالة لا زنوبة

* مره واحد عند دكتور العيون... فالدكتور بيسأله... تقدر تميز العلامات اللي في اللوحة دي؟؟؟
قاله طبعا.. بس هي فين اللوحة؟

* ثعبان قابل واحد مكوجى فى الطريق الاثنين بخوا فى بعض

* واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوق بكرة .. وانتي

* جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... لكن نشرة الاخبار طولت الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهاردة كدة؟ فراح التانى رد علية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

* مذيعة عملت لقاء مع أبو العربي ، سالت ممكن تحكي لنا عن حروبك ، قال لها وماله انا دخلت حرب 48 و 56 و 67 و 73 ... سالته كنت بتعمل ايه لو دخل عليك 10عساكر؟ قالها هفرغ فيهم خزنتين 10مللي قالت له طيب لو دخل عليك 10دبابات و20عسكري ومدرعة؟ قالها هنسفهم قالت له كويس جدا طيب لو كان دخل عليك 20عسكري و5 دبابات وطيارتين؟ قالها هو فيه ايه ؟مفيش حد كان بيحارب غيري ولا ايه؟

* واحد ومراته وعياله التلاته كانوا ركبين القطر وبعدين طلع عليهم حرامي فقال للراجل "طلع الفلوس الي معاك" فقلهم مش معايا فلوس وضحك وبعدين الحرامي قلوا"حتطلع الفلوس ولا نرمي عيالك من القطر" قالهم مش مطلع قام الحرامي رامي عيالوا وقال "حتطلع الفلوس ولا نرمي مراتك" قالهم مش مطلع وقعد يضحك قام الحرامي رامي مراتوا من القطر وقالوا "يا راجل رمينا عيالك ومراتك وبرضوا بتضحك قام قالهم"""" ما أنا عارف انتوا الكاميرا الخفيه""

* مرة واحد كهربائي ابوه مات دفنه ف الحيطة

* واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار راح قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

* واحد بيسال صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟
قام صاحبه قال تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش اقلها 25 سنة.

* الابن : هل تعلم يا أبي أنني الوحيد الذي أجاب على سؤال المعلم اليوم !
الاب : وما هو السؤال ؟
الابن : من الذي لم يكتب الواجب

* مرة شحات بيقول لله رد علية واحد قالة ربنا يسهلك قال له وان ماسهلهاش ارجعلك

* واحد مجنون بلاى ستيشن ابوه مات كتب على قبره : جيم اوفر

* مرة واحد صعيدى اول مرة ينزل القاهرة عشان يزور ام هاشم واولياء الله الصالحين بص شاف اتوبيس مكتوب عليه العتبه ام هاشم راح يحط ايده على الاتوبيس ويقول بركاتك يا ام هاشم نزل السواق يضربه على قفاه والصعيدى يقول بالراحه يا هاشم بالراحه يا هاشم

* مرة اربعة راكبين قطر-- امريكى وافغانى وبنت و ست عجوزة دخل القطر فى ممر ضلمة فسمعوا صوت بوسة و بعدين صوت ضربة فلما خرج القطر من الممر فى النور لقوا الامريكى بيحسس على خدة ووشة احمر فالست العجوزة قالت فى نفسها يااة دية بنت مؤدبة اوى الامريكى باسها و ضربتة على خدة وقالت البنت فى نفسها ياااة دة امريكى غبى يبوس الست العجوزة ويسبنى انا وقال الامريكى فى نفسة يااة دة افغانى محظوظ يبوس البنت وانا اللى اتضرب وقال الافغانى فى نفسة انا فعلا ذكى بوست ايدى و ضربت الامريكى على خدة

* مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو

* لية الفراعنة بنو الاهرامات فى وقت كتير؟
علشان كل ما يرصو حجرين البوليس يقبض عليهم

* واحد حانوتي فتح محل فاكهة قام كتب يافطة المـوز علينا حـق

* مره واحد عداه العيب اخد الي بعده

* مره واحد خان الخليلى قام الخليلى قتله.

* صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووون

* واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين ، واحدة ليكي والتانية ليا ، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال .... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور ، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

* عرض سارى ..... لوكاندة المفاجات ... تنام على السرير ب 10 جنيه .. تنام على البلاط ب 3 جنيه ..... تنام عليك حيطة .. على حساب الاوتيل

* ولد مغلّب مدرس الجغرافيا معاه ليه؟؟؟؟؟؟؟ عاوز يعرف خط الاستواء ده كليك ولا موبينيل

ولكم ودي

بكرية
فروق بين البطة والوزة 1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة 2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة 3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية 4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية 5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها

-مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها

-غبي دافن نصه في الارض ليه ؟ بيصور فيديوكليب انا عايش ومش عايش

ظابط بيزعق لمواطن و بيقول له: "إنزل من ع الرصيف يا حمار!!!" المواطن قال له: "بس ماتقولش رصيف!!!" عيدي

واحد صعيدى عايز يعلم ابنه المشي ربطه ف القطر.

واحد صعيدي راح قال لابوه "يا با رخصة السواقة بتاعتي خلصت" قال له "من لفلفتك ف الشوارع طول النهار يا ابن الجزمة!"

مرة واحد شاف اخوه التوأم، قال له: انت فين من الصبح يخرب بيت شكلك! أمك حمتني مرتين!!"

واحد بيستهبل اتجوز واحده بتستهبل خلفوا واد اول مااتولد عمل نفسه ميت

واحد مسطول بيسألوه ايه اصعب شىء فى الحياه قل لهم انك تحدد السكسوكه وانت بتاكل اللبانه
واحد هندى بيسأل واحد مصرى : انتو ليه مش احرق جثه الاول وبعدين ادفن ؟
المصرى قاله احنا ادفن الاول وبعدين ربنا يحرق براحته .

[b]
https://khaled.all-up.com/profile.forum?mode=editprofile
مسنجر
مسجل
مسجل
مسنجر

مُساهمةموضوع: رد: اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES   اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Icon_minitimeالسبت يونيو 23, 2007 3:20 am

حلوة حلاوة بجد معلم الفرفشة والضحك
hamsalove446

hamsalove446

مُساهمةموضوع: رد: اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES   اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Icon_minitimeالإثنين يونيو 25, 2007 5:01 pm

لا بجد نكت جامدة جداااااااااااااااااااااااااا اشكرك على المجهودالكبير دا
esraa

esraa

مُساهمةموضوع: رد: اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES   اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2007 1:56 pm

النكت حلوه يا دكتور اسلام بس اوعى يوم فرحك تعمله فى الصيدليه وتوزع علينا ميكروكروم
dr_Eslamoo Elsayed
مدير المنتدى
مدير المنتدى
dr_Eslamoo Elsayed

مُساهمةموضوع: رد: اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES   اجمد نكت فى المنتدى   THE BEST JOKES Icon_minitimeالسبت يوليو 14, 2007 4:16 am

شكرا لاارائكم العزيزه

الف شكر

اتفقنا نكون اثنين انا الرمش وانتوا العين اذا مافرقنا القدر مايفرقنا البشر
https://khaled.all-up.com/profile.forum?mode=editprofile

اجمد نكت فى المنتدى THE BEST JOKES
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-